Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
 Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
 Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
 Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
 Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
 Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  •  Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  •  Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  •  Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  •  Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  •  Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  •  Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά

Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά

Το Yamaha ΝEO`s εφοδιάζεται με έναν αερόψυκτο ηλεκτροκινητήρα τελευταίας γενιάς, ο οποίος είναι τοποθετημένος στον πίσω τροχό, εξαλείφοντας την ανάγκη για ιμάντες ή αλυσίδα για την μεταφορά της ισχύος, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι απώλειες ενέργειας και τα εξαρτήματα που φθείρονται. Η μέγιστη απόδοση αγγίζει τους 3,4 ίππους, με την ροπή του να είναι εντυπωσιακή, αφού φτάνει τα 13,9 κιλά, επιτρέποντας στο scooter να πιάσει γρήγορα την τελική του ταχύτητα. Ο αναβάτης μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 2 οδηγικά mode, το STD που επιτρέπει μια τελική της τάξεως των 45 χλμ./ώρα και το Eco που περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα στα 35 χ.α.ω.  Όπως είναι φυσιολογικό, η αυτονομία επηρεάζεται ανάλογα την επιλεγμένη λειτουργία και το πόσες μπαταρίες φοράει το scooter. Οπότε με μία μπαταρία και επιλεγμένο το eco mode μπορεί να διανύσει σχεδόν 30 χλμ, ενώ αν εφοδιάζεται με δύο θα φτάσει με ευκολία το 60 χλμ, εμβέλεια που σίγουρα είναι αρκετή για τους περισσότερους χρήστες που κάνουν μια διαδρομή από το σπίτι στη δουλειά και πίσω. Αξίζει να σημειωθεί ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου είναι 19,2Ah και η διαδικασία φόρτισης από το 0 στο 100% διαρκεί περίπου 8 ώρες για κάθε μπαταρία, ενώ  θέλει 4 ώρες για να φτάσει από το 20 στο 80%. Οι μπαταρίες είναι φυσικά αφαιρούμενες, αλλά θα θέλαμε να υπήρχε κάποια φύσα επάνω στο scooter, ώστε να μπορείς να τις φορτίζεις ταυτόχρονα αντί για μια-μια. Ο μηχανισμός που τις συγκρατεί είναι μεταλλικός και πολύ στιβαρός, για να μένουν σταθερές στη θέση τους όταν περνάς πάνω από ανωμαλίες.  Το σύστημα των αναρτήσεων αποτελείται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά διαδρομής 90 χιλιοστών και πίσω ένα μονό αμορτισέρ διαδρομής 80 χιλιοστών, ενώ στα φρένα συναντάμε δίσκο 200 χιλιοστών μπροστά και ταμπούρο πίσω. Τέλος τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται είναι διάστασης 110/70-13 και 130/70-13 για μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Σελίδα 1Yamaha NEO`S Test - O ΝEO`s δρόμος
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4 Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ